poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Liebster Award 5 ( 1 nominacja)


Kolejny raz chciałam podziękować za wspaniałą nominację do LA. Zanim przejdę do pytań, chcę wyjaśnić na czym polega owa nominacja.
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Dziękuję za nominację od Susie, a teraz lećmy z pytaniami! 

1. Dlaczego blog? 
Jeśli chodzi w tym pytaniu o to, dlaczego zaczęłam pisać bloga, a właściwie dodawać na niego swoje wypociny, które zazwyczaj piszę o pierwszej w nocy, to... ciężko na to odpowiedzieć. Moje początki z Dramione zaczęły się w momencie, gdy przeczytałam wspaniałego bloga, który teraz już jest niedostępny. Zmotywował mnie do działania, przez co w mojej głowie pojawiło się pytanie: " Dlaczego mam nie spróbować również?". I tak to od prawie trzech lat piszę na bloggerze.
2.Ulubiona pora roku? Dlaczego? 
Na pewno będę się wahać pomiędzy wiosną i jesienią, lecz... wybiorę raczej jesień, ponieważ we wiosnę nie daje mi spokoju alergia. Lubię, gdy nie jest za zimno, ani nie za ciepło. Jesień to taka pora roku, gdy wszystko wygląda inaczej. Krajobraz się zmienia. A ja... chyba po prostu lubię kolorowe liście!
3.Masz sposób na znalezienie weny? Jak tak, to jaki?
Moja wena nie lubi być szukana. Zazwyczaj przychodzi w najbardziej nieoczekiwanym momencie i sprawia, że przysiadam do komputera na 3-4 godziny i nieustannie piszę. Jednak jeśli czasami jestem już tak zdesperowana, a ona bezczelnie mnie olewa, puszczam sobie jakieś smutnawe piosenki.
4.Trzy ulubione książki?
Może się powtórzę, ale to tak jak kazać matce wybrać faworytów z gromadki swoich dzieci. Jednak mogę wymienić książki, które wpłynęły na moje życie. 1) Zdecydowanie Harry Potter 2) Gra o Tron 3) Szeptem
5.Masz zwierzątko domowe? Jeśli tak, to jakie i dlaczego?
Jestem typową psiarą, która uwielbia wszelkiego rodzaju zwierzaki. W domu mam dwa psy. Jednego czarnego pekińczyka i drugiego wilczura.
6.Opisz siebie w 30 słowach
Ciężko mi jest opisać samą siebie i to w 30 słowach, lecz może spróbuję. A więc... jestem typem samotnika, który jednak uwielbia spędzać czas z przyjaciółmi. Uwielbiam książki, gotowanie, produkcje Marvela, a przede wszystkim uwielbiam pisać. Lubię się zmieniać, więc często farbuję włosy :P Prawie 30!
7.Ulubiony cytat
"Czasami noce są zbyt ciemne, by je ujrzeć..."
Ulubiony cytat i zarazem motyw przewodni mojego najnowszego bloga, który jest w produkcji. Mały spojler, lecz i tak większość nie będzie czytała odpowiedzi, dlatego ciii... :3
8.Ulubiony wokalista?
Nie mam. Cenię sobie cały zespół. Wszystko musi ze sobą współgrać i idealnie się dopełniać. Dlatego w moich głośnikach leci właśnie "To Kill A King-Love Is Coal"
9. Czy uważasz, że istnieje przyjaźń damsko-męska? Uzasadnij. 
Może nie jestem najlepszym ekspertem w tych rzeczach, lecz wiem, że każda taka moja przyjaźń, kończyła się albo związkiem albo wspólną nienawiścią z powodu nieodwzajemnionych uczuć. Sory, jestem Ślizgonką!
10. Od czego jesteś uzależniony?
Na pewno od słodyczy... to moja słabość, jednak... przewyższa ją chyba kupno książek. Mam ich mnóstwo! Niestety, na większość nawet nie mogę znaleźć czasu :/
11. 
Zostało pożarte przez Rona! 

Następnie przechodzę do osób, które ja nominuję:
1.We're all mad here. - za wspaniałe pomysły, które od razu przypadły mi do gustu! Oraz za ochocze zabijanie głównych postaci. Mamy coś wspólnego siostro! :) 
2.Na skraju wolności. - autorka już została poinformowana przeze mnie, że jej blog jest jednym z tych, które zawsze zostają w pamięci. Czekam na więcej! 
3. Co serce pokocha... -Nela! Jak zawsze zasłużona nominacja :) Uwielbiam Twojego bloga i trzymam za Ciebie kciuki! 
4.Po prostu Ty i Ja - nie mogę zapomnieć o wspierającej mnie cały czas Sofi! Pisz dalej dziewczyno bo masz talent! Wiesz, że zawsze będę przy Tobie, żeby Cię wspierać. 
5. Frey - nominuję również Bloody Lean, na której rozdział czekam z utęsknieniem! 
6.Anioł z Kamienia - ciekawie zapowiadająca się historia, którą powinno się przeczytać! 
7.Nikt się nie spodziewał -blog, który dopiero co zaczyna swoją pracę, jednak potrzebuje dużo wsparcia na start. Autorka gwarantuje ciekawe pomysły! 

Niestety, nie wiem kogo więcej mogę wyróżnić. Uważam jednak, że tych 7 osób należy się nominacja. Kolejnych nie będę na siłę wybierała. 

Ostatnia część, czyli pytania: 

1. Czemu postanowiłaś zacząć pisać bloga?
2. Czym się inspirujesz?
3. Jakie masz sposoby, aby przetrwać upalne dni?
4. Gdybyś mogła zostać jedną postacią z książki/ filmu/itd. kim byś została?
5. Fast food czy dobra restauracja? 
6. Gdzie najchętniej spędziłabyś swoje wymarzone wakacje?
7. Lato czy zima?
8. Szkoła: mój przyjaciel czy wróg? 
9. Jakieś plany na kolejne wakacje?
10. Ulubiona piosenka na ten moment?
11. Jezioro czy morze? Uzasadnij. 


Chcę jeszcze na koniec przeprosić Susie za tak długie zwlekanie z dodaniem nominacji, jednak miałam dużo na głowie ostatnio i dopiero teraz na spokojnie nad tym usiadłam :) Jeszcze raz dziękuję! 
~Onnawen

11 komentarzy:

  1. Również uwielbiam serię Szeptem :3

    OdpowiedzUsuń
  2. No i ja też kocham Szeptem! Kto tego nie lubi?<3 I tak w ogóle spodobał mi się Twój ulubiony cytat, chyba go sobie zapiszę ;)
    Bardzo dziękuję Ci za nominację. To dla mnie ogromne wyróżnienie, jeszcze od takiej cudownej autorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za podziękowania :)
    Zdałaś egzamiegzamin!
    Byłam ciekawa co kto zrobi z brakującym pytaniem. Ty to zdecydowanie zdałaś!
    Jeszcze raz dziękuję za odebranie nominacje (bo niektórzy mnie zlal).
    Pozdrawiam, Susie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne? ;)
    Ana2003

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak ktoś to czyta! :D Tak. Mam już zarys fabuł, lecz wystartuję z nim dopiero, gdy zakończę tę historię.

      Usuń
    2. Ale też o tematyce Dramione?

      Usuń
    3. Też :) Tylko w dość mrocznych klimatach.

      Usuń
    4. ty też lubisz Marvela?
      ja kooocham <33
      jaki jest twój ulubiony film, i bohater?
      mój to zdecydowanie Cap 2, i Bucky <33

      Usuń
    5. Witaj siostro! :D
      Ulubiony film... waham się między Kapitanem Ameryką 2, a Thorem 2 i raczej nie zdecyduję. Ulubiony bohater natomiast to oczywiście Bucky oraz Loki :D Jeśli chodzi o damski charakter to Czarna Wdowa i Agentka Carter!

      Usuń