sobota, 26 kwietnia 2014

Liebster Award

Dziękuję za nominację od Katarzyna Pisze


1. Które z Insygniów Śmierci chciałabyś mieć we władaniu? Dlaczego?
-Pelerynę niewidkę. No jak to dlaczego :D Nie lubię , przestrzegać ciszy nocnej w Hogwarcie.
      2. Z którą disneyowską księżniczką mogłabyś lub chciałabyś się utożsamić? Dlaczego?
-     -Zawsze porównywałam siebie do Belli. Tak samo jak ona uwielbiam czytać książki oraz nie przeszkadza mi opinia innych. Mam własną drogę, której się trzymam.
-    3. Gdybyś mogła, to którą magiczną umiejętność byś wybrała? Czytanie w myślach, latanie, teleportacja, stawanie się niewidzialnym, rozumienie zwierząt… może coś innego? Dlaczego?
-    -To jest trudne pytanie. Jednak chyba najbardziej chciałabym rozumieć zwierzęta. Uwielbiam je i dzięki tej umiejętności , wiedziałabym o nich więcej oraz rozumiała lepiej ich potrzeby.
      4. Do którego domu w Hogwarcie należysz? Dlaczego?
-     -Slytherin. Jestem sprytna, mam wredny charakterek i lubię być w centrum uwagi :P
      5. Gdybyś w niewyjaśnionych okolicznościach przeniosła się do magicznego świata jak spędziłabyś ten jeden jedyny dzień?
       -Ojej. czemu tylko jeden dzień!? Korzystałabym ze wszystkich mocy na prawo i lewo. Hihi :3
      6. Jaka jest Twoja największa fanaberia/najbardziej nielogiczny rytuał/dziwny zwyczaj?
-    -Od razu po przebudzeniu idę malować oczy. xD Tłumaczę to sobie jako, że wtedy mi się je lepiej maluję :p
      7. Ulubiony cytat z cyklu o Harrym Potterze.
-    -Ktoś ci podbił oko Granger ? Chce mu posłać kwiaty ( Smoczek <3)
      8. W miłości i na wojnie wszystkie chwyty dozwolone?
      -Zależy jak kto co postrzega. Ja się z tym , niestety, zgadzam.
      9. Podobno każdy człowiek mógłby napisać przynajmniej jedną książkę, która opisywałaby jego życie, jaki tytuł nosiłaby twoja?
-    -Nie umiałabym napisać książki o sobie. Chyba, że główna bohaterka miałaby kilka moich cech charaktery , czy wyglądu. Nie lubię pisać o sobie.
     10. Gdyby kręcono w Hollywood film o twoim życiu, która z gwiazd najlepiej sprawdziłaby się jako ty? Dlaczego?
     -Nie mam pojęcia :P Moje życie jest tak nudne, że wątpię, aby nakręcono o nim film.
     11. Każdy ma swój czas, kiedy był twój? (stroje)
-Jestem zakochana w średniowiecznych klimatach, więc mój wybór jest oczywisty. Średniowiecze <3 

Moje pytania; 
1. Kto jest dla ciebie przykładem i dlaczego?
2. Masz jakąś rzecz, która Twoim zdaniem przynosi Ci szczęście?
3. Jakiego masz Patronusa i jak myślisz dlaczego?
4. Jaki kolor najbardziej opisuj Twoją osobowość i dlaczego?
5. Jakbyś miała wybór spotkać się z wybranym przez Ciebie  celebrytą, kto by to był?
6. Jakiego typu książki lubisz?
7. Co najbardziej spodobało Ci się w HP?
8. Do jakiej postaci z książek J.K. Rowling się utożsamiasz i dlaczego? 
9. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie do jakiego wydarzenia byś wróciła? 
10. Do jakiego domu w Hogwarcie należysz? 
11. Dodaj piosenkę , która najbardziej utkwiła Ci w pamięci i jest dla Ciebie ważna.


Nominuję;

4 komentarze:

  1. dzięki za wszystkie odpowiedzi :) starałam się wymyślić trudne pytania, a tu każdy radzi sobie z nimi bez problemu :) no ale twoje przebijają wszystko - Patronus? myślę, myślę i myślę nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej
    Wiem że to nie na miejscu jednak nie wiem gdzie mogę umieść taką reklamę….Bardzo przepraszam za spam
    Założyłam właśnie bloga o Dramione
    Historia toczy się jeszcze w Hogwarcie na siódmym roku. Voldemort powierza misje Draconowi, jednak ten odmówił. Czarny Pan zagroził śmiercią jego matce przez co młody Malfoy zgadza się wykonać powierzone zadanie i odnaleźć przedmiot ukryty w szkole…jaki związek z tym będzie miała Hermiona, co się wydarzy, czy misja się powiedzie…
    Serdecznie zapraszam na:
    http://dramione-perla-dementora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Alee Suuupeeer... Normalnie jak zawsze jestem zachwycona Twoimi kolejnymi rozdziałami. Ten też nie jest gorszy od reszty. Jest świetny. Czekam na kolejny, jak na razie te już napisane sprawiają, że blog zapowiada się obiecująco. Najfajniejsze jest to, że nie wiem, czego mam się spodziewać później. W tej historii już od początku było coś obiecującego. Tak więc czekam.
    A u mnie nowy rozdział tworzy się. Chris zaczyna trening. Za kilka dni kolejna część powinna być gotowa. Wpadnij.
    http://historia-siedemnastolatka-z-osemki.blogspot.com/
    Życzę dużo weny i pozdrawiam!
    ~ Trybutka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację :) Odpowiedzi znajdziesz na moim blogu

    OdpowiedzUsuń