wtorek, 15 kwietnia 2014

Witam!

Na początku bloga chce powiedzieć, że jest to mój drugi blog o tematyce Dramione. Pierwszy to <klik> , na który zapraszam wszystkich :3 
Szablon wykonała Niedoskonała ( kiedyś Cruciatus) z tej strony <kilk> . Dziękuje za niego bardzo , bardzo. Jest prześliczny :*


A teraz co do historii. Dzieje się ona po wojnie. Główne postacie -czyli Draco i Hermiona- przeżywają okres po pokonaniu zła  inaczej niż wszyscy. Jest dla nich trudno wrócić do szkoły i cieszyć się tym co mają. Ich największe koszmary powracają , a czy sami sobie z nimi poradzą? Może będą potrzebować siebie nawzajem.

Zwracam w nim większą uwagę na uczucia bohaterów, więc jeśli ktoś chce cały czas akcje to mój pierwszy blog jest bardziej odpowiedni. Chociaż i tak na pewno tutaj znajdziesz coś dla siebie.

Prolog pojawi się już jutro, więc nie będziecie musieli długo czekać. Taki bonusik na święta <3

2 komentarze:

  1. Hej!
    Własnie miałam w planach poszukanie jakiegoś opowiadania o Dramione i dziękuję, że pozostawiłaś u mnie jakiś ślad! Z chęcią przeczytam Twoje opowiadanie. Jak tylko znajdę chwile czasu, bo ocenie mam kilka spraw na głowie -.-
    Dodaję do obserwowanych.

    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń