piątek, 2 stycznia 2015

Liebster Award 4 ( 2 nominacje)



Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Chciałam podziękować za nominację od Sofi oraz od Marine Rze. Jest to dla mnie duże wyróżnienie i cieszę się, że mogę po raz kolejny brać w nim udział. Taki prezent na Nowy Rok! :D

Pytania od Sofi:


1. Która postać, najlepiej do Ciebie pasuje?
Jeśli chodzi tutaj o postać z HP, to mam ciężki wybór. Chcę się utożsamiać z Hermioną. Podziwiam jej zawziętość, mądrość oraz chęć niesienia pomocy. Myślę, że jest to postać, którą chciałabym być. 
2.Ulubiona część Harry'ego ?
Książka- 1 część, a film- 6 :)
3. Największe marzenie?
Nadal moim największym marzeniem jest wydanie mojej własnej książki, jednak do listy marzeń muszę dodać jeszcze spotkanie się z Tomem Hiddlestonem.
4. Gdybyś mogła spotkać się z dwoma osobami, które grały w filmie, o Harry'm, to kogo byśwybrała?
Myślę, że byłby to Draco oraz Fred :)
5. Kogo najbardziej nie lubisz z bohaterów HP?
Bellatrix zawsze działała mi na nerwy, ale kobieta której nienawidzę ( pewnie jak większość osób) to Dolores Umbridge.
 6. Do jakiego domu należysz?
Wydaje mi się, że najlepiej będę się czuła w Slytherinie. 
7. Co cenisz w ludziach?
Szczerość.
8. Czemu piszesz blog?
W sumie nie wiem. Jest to już mój nawyk. Takie małe zainteresowanie, które wpłynęło na moje życie i diametralnie je zmieniło. Nie wyobrażam sobie zakończyć tej przygody, więc można powiedzieć, że jest to też już takie moje uzależnienie. Piszę bo to uwielbiam. 
9. Czego nigdy byś nie zrobiła?
W sumie nic teraz nie przychodzi mi do głowy. Ale myślę, że na pewno nigdy bym nie zjadła ślimaków. Fuj!
10. Robisz impreze, kogo zapraszasz z HP ? ( 3 osoby )
Trio ze Slytherinu: Draco, Zabini i Theo. 

Teraz pytania od Martine Rze:

1. Jak myślisz: czy przemiana kogoś takiego jak Draco Malfoy, gdyby był żyjącym wśród nas człowiekiem, byłaby możliwa? Czy ktoś o podobnym usposobieniu (oczywiście "w przełożeniu" na nie magiczny świat) mógłby pod wpływem miłości zmienić się do tego stopnia, że wyrzekłby się nawet rodziny?
Muszę przyznać, że ciężkie pytanie. Jeśli chodzi o zmianę zachowania Dracona to wydaje mi się, że w "naszym" świecie byłoby to trudniejsze. Stawiając Dracona na miejscu normalnego nastolatka, który przesiaduje w gronie tych "sławnych inaczej" trudno by mu było odejść od nich dla jednej z dziewczyn, z której się wyśmiewa. Oczywiście jeśli działałby różne czynniki, które ciągnęły by ich ku sobie... to czemu nie? Może tak, może nie. Jeśli chodzi o rodzinę, nie umiem ich przenieść do tego świata. Musieliby być przestępcami, w których ślady poszedłby Draco. Historia raczej skończyłaby się tragicznie. 
2. Czego nie jesteś w stanie znieść u innych ludzi?
Kłamstwa w żywe oczy. 
3. Czy to co piszesz jest dokładnie takie samo, jak Twoje pierwotne wyobrażenie o Twojej historii? Jeśli nie, to dlaczego?
Dużo się pozmieniało od pierwotnego zarysu. Przychodzą nowe pomysły, które zmieniają fabułę, jednak ogólny zarys tej historii jest nadal taki sam jak był na początku. 
4. Co najbardziej w sobie lubisz?
Że jestem inna. Kiedy inne dziewczyny wolą obejrzeć pokaz mody czy coś innego, ja wolę Iron Man'a, czy Wikingów. Myślę racjonalnie i śmieje się z głupoty wszystkich bohaterek filmów, które, niestety, są przedstawiana zawsze jako bezbronne dziewczynki. W takich momentach dziękuję Martinowi za stworzenie Aryi - jest postacią, która daje mi nadzieję. 
5. Jak wiele jesteś w stanie znieść w imię miłości i przyjaźni?
Myślę, że dużo. Zależy przed jaką sprawą zostanę postawiona i jak ona będzie oddziaływała na moje życie.
6. Najlepszy film, jaki udało Ci się obejrzeć to...?
Ostatnio oglądam dość dużo filmów, jednak Pompeje zapadły mi w pamięć. ( Nie to wcale nie przez to, że gra tam Jon Snow... nie... nie. No dobra! Tak :D)
7. Masz jakieś postanowienia noworoczne? Jeśli tak, to jakie jest najważniejsze?
Kontrolować swoje emocje i nie działać pod ich wypływem. Oczywiście, jak co roku chcę zabrać się do ćwiczeń i diety, ale ten temat przemilczę. 
8. Jak widzisz siebie za piętnaście lat?
Z gromadką psów, dwójką dzieci i kochającym mężem. Mieszkalibyśmy w moim wymarzonym domu, a ja najczęściej siedziałabym w wielkiej bibliotece, w której niektóre z książek byłby mojego autorstwa :) 
9. Co wyprowadza Cię z równowagi?
Dużo rzeczy. Łatwo mnie wkurzyć :) 
10. Gdybyś miała możliwość przeprowadzić wywiad z kimś sławnym, to bez wątpienia byłby/byłaby to... (dlaczego?)
Myślę, że byłby to Tom Hiddleston. Cenię go jako osobę oraz jako aktora. Uwielbiam jego humor oraz pogodę ducha. Pomimo tego, że ma już swoje lata jest osobą, która ciężko pracuje, aby spełnić się w swoim zawodzie. Chce spełnić swoje marzenia :) 
11. Jak myślisz - jak postrzegają Cię inni?
Jako osobę specyficzną. Raczej muszę się spytać innych, bo sama nie mam pojęcia jak mogę być postrzegana. 


Moje nominacje: 

1. KittyKat ,aby się nie poddawała i dążyła do doskonałości, ponieważ ma wielki talent i bogatą wyobraźnie, którą trzeba tylko delikatnie podszlifować
2. Vanillia  za swój ogromy talent i wspaniałe pomysły, które przelewa na papier. Jesteś moją wielką konkurentką, więc nawet nie wiem czemu Cię tu nominuję. Nie no żartuję, życzę Ci jak najlepiej i żebyś dalej pisała tak jak piszesz teraz! 
3. Layls za oryginale i pełne miłości opowiadanie, w którym się zakochałam :) 
4. Eunice za to, że ponownie wprowadziła mnie w świat Pamiętników Wampirów.
5. Delistia  może to tylko początek Twojej historii, jednak jest w niej to coś, które mi się bardzo podoba. 
6. Verrasace Ciebie również słońce nie mogło tutaj zabraknąć. Kolejna wspaniała osóbka, którą poznałam dzięki blogom. Uwielbiam Twój styl pisania oraz Twoje pomysły. Chce Ci również podziękować za to, że zawsze mnie wspierasz. 
7. Ress niedawno Cię poznałam i zakochałam się w Twoim stylu pisania. Blog, do którego podałam linka jest moim ulubiony. Wspaniałe opisy, oryginalny pomysł i dobrze prowadzona akcja, to coś co można spodziewać się po tej genialnej historii. 
8. Maggie Z. za wspaniałą i słodką historię Dramione, która już na zawsze zostanie w moim sercu. 
9. Luthien  za coś co można już nazwać dziełem. Wspaniały blog, którym wszystkim serdecznie polecam. Masz wielki talent, który uwydatniasz w swoich rozdziałach. 
10. Nagini za filmiki Dramione, które dodaje do każdego rozdziału, ponieważ dzięki niej w końcu mogę obejrzeć coś dobrze zrobionego. Również za genialną historię, która wciągnęła mnie bezgranicznie. 
11. Lycheey Lora na koniec zostawiłam prawdziwą perełkę. Lora jestem na Twoim blogu od samego początku i jestem z Ciebie cholernie dumna. Miałaś w swoim stylu to coś, które wskazywało, że ta historia będzie miała jaja i, że powali mnie na kolana, tak się stało. Wielkie brawa! Bo na tym blogu można spotkać wspaniały talent, który ja chciałabym mieć :) 


Moje pytania:

1. Czy masz jakieś postanowienia noworoczne? ( jak tak to jakie?)
2. Kiedy zaczęłaś swoją przygodę z HP( lub inną historią, którą opisujesz)?
3. Masz jakieś marzenie/a?
4. Jeśli miałabyś wybrać jakiegoś aktora, z którym spędziłabyś tygodniowy pobyt na Karaibach, kim by on był? ( lub aktorkę)
5. Wymień swój ulubiony parring ( nie musi być z HP) i napisz dlaczego to właśnie on.
6. Wyobrażasz sobie życie bez swojego bloga? Myślisz, że byłoby takie same?
7.  Jakbyś miała możliwość posiadania jakiejś magicznej mocy, jaka moc by to była?
8. Masz już jakieś plany na przyszłość?
9. Ulubiona piosenka?
10. Co najbardziej cenisz sobie u innych ludzi?
11. Na co zwracasz uwagę, gdy wchodzisz na bloga? :)

  • Zaczynam Nowy Rok nominacją... wow. Chyba lepszego początku nie mogłam sobie wymarzyć. Teraz dość krótko chcę Wam jeszcze raz życzyć szczęśliwego nowego roku! Mam nadzieję, że spełnią się wasze najskrytsze marzenia oraz wytrwacie w swoich postanowieniach. 

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, odpowiadam tutaj, bo ogólnie już nie biorę udziału w liebsterze, ale dla Ciebie robię wyjątek :*

    1. Czy masz jakieś postanowienia noworoczne? ( jak tak to jakie?)

    Tak, mam i to wyjątkowo dość sporo.
    -Zacząć odkładać pieniądze
    -Przestać całkowicie przeklinać (nawet głupia "dupa")
    -Zacząć ćwiczyć
    -Więcej czasu spędzać ze znajomymi
    I kilka bardzo prywatnych :)

    2. Kiedy zaczęłaś swoją przygodę z HP( lub inną historią, którą opisujesz)?

    w lipcu 2014 :)

    3. Masz jakieś marzenie/a?

    Owszem, życie bez marzeń jest nudne. Moim największym marzeniem jest posiadanie w przyszłości szczęśliwej rodzinki. Mieszkać w dużym domu z ogródkiem. Mieć białego, puchatego kota. Mieć kochającego męża. Urodzić mu trójkę dzieci. Posiadać dobrą pracę. Być szczęśliwą.

    4. Jeśli miałabyś wybrać jakiegoś aktora, z którym spędziłabyś tygodniowy pobyt na
    Karaibach, kim by on był? ( lub aktorkę)

    Moja pierwsza myśl Johnny Depp, nie chodzi tylko o noce spędzone z nim, ale to niezwykle utalentowany aktor i jestem jego absolutną fanką!
    Jednak o głębszym namyśle nie wybrałabym Johnny'ego, bo słabo byłoby spędzić romantyczny tydzień z kimś kto mógłby być Twoim ojcem.
    Ostatecznie byłby to Tom Felton lub Emma Watson, która jest dla mnie tak ogromną inspiracją, że poświęciłabym nawet namiętne noce z Tomem :D

    5. Wymień swój ulubiony parring ( nie musi być z HP) i napisz dlaczego to właśnie on.

    Dramione forever <3

    6. Wyobrażasz sobie życie bez swojego bloga? Myślisz, że byłoby takie same?

    Myślę, że byłoby inaczej, aczkolwiek sobie to wyobrażam :)

    7. Jakbyś miała możliwość posiadania jakiejś magicznej mocy, jaka moc by to była?

    teleportacja, czytanie w myślach lub bycie niewidocznym :)

    8. Masz już jakieś plany na przyszłość?

    Owszem z zawodu chciałabym być dentystką, jednak priorytetem dla mnie jest bycie szczęśliwą żoną i matką :)

    9. Ulubiona piosenka?

    CUDO:
    https://www.youtube.com/watch?v=MYSVMgRr6pw

    10. Co najbardziej cenisz sobie u innych ludzi?

    Punktualność i systematyczność, ponieważ ja nigdy nie będę w tych rzeczach dobra!

    11. Na co zwracasz uwagę, gdy wchodzisz na bloga? :)

    Szablon! Najlepiej jasny, chociaż niekoniecznie. Niezbyt rażący, mała ilość reklam i witryn, bo od tego tylko bolą oczy. Przyjemna czcionka. I żeby wszystko było ładnie usystematyzowane. Są takie blogi, które aż się proszą o przeczytanie :)
    I jeszcze interesująca nazwa bardzo pomaga wypromować bloga.

    Świetne pytania, gratuluję kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź na nominację :) Uwielbiam podaną przez Ciebie piosenkę <3

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację i postanowiłam, że tutaj odpowiem na pytania :)

    1 ▬ Czy masz jakieś postanowienie noworoczne?
    Owszem. W tamtym roku rzucenie palenia mi nie poszło, tak jak i inne głupie postanowienia, które sobie wymyślałam. W tym roku moim postanowieniem jest bycie szczęśliwą, żadnych zmartwień niepowodzeniami.
    2 ▬ Kiedy zaczęłaś swoją przygodę z HP (lub inną historią, którą opisujesz)?
    Dwa lata temu w listopadzie z tego co dobrze pamiętam zaczęłam się interesować HP, ale przyznam się bez bicia, że tyle co się o nim opisałam i naoglądałam, to mam go już trochę dość. Zbyt dużo tego było, więc zrobiłam sobie przerwę, a w czasie wakacji zabrałam się za Pamiętniki Wampirów i nie żałuję. Wampiry - to jest teraz to co kocham i myślę, że mi się nie znudzi, a jeśli już to zrobię, to zawsze znajdę sobie coś nowego.
    3 ▬ Masz jakieś marzenie/marzenia?
    Każdy ma z nas marzenia, ale jak wszyscy wiedzą trzeba coś robić w tym kierunku, a ja należę do osób co mają marzenia, ale wolą siedzieć na dupie i czekać na coś innego.
    4 ▬ Jeśli miałabyś wybrać jakiegoś aktora, z którym spędziłabyś tygodniowy pobyt na Karaibach, kim by on był?
    Ian'a Somerhalder'a, ale jeśli on by nie mógł to z chęcią zabrałabym Paul'a Wesley'a.
    5 ▬ Wymień swój ulubiony parring i napisz dlaczego właśnie on.
    Delena, razem się dopełniają i tworzą coś niesamowicie pięknego. Według mnie są dla siebie stworzeni, a nie to całe przeznaczenie sobowtórów, bo Amara i Silas musieli wszystko spierniczyć w przeszłości i teraz inni płacą za ich błędy. Stelena była według mnie za bardzo przesłodzona, ciągle tylko "Stefanek i Elenka", a tu jest "Damon i ELENA" i to jest prawdziwe, a nie... jeszcze raz się powtórzę... przeznaczenie sobowtórów.
    6 ▬ Wyobrażasz sobie życie bez swojego bloga? Myślisz, że byłoby takie same?
    Brak weny kiedyś dopadł mnie na parę miesięcy i na ten czas zawiesiłam swoje blogi. Myślę, że udałoby mi się przeżyć bez bloga i pisania, choć lubię to robić.
    7 ▬ Jakbyś miała możliwość posiadania jakiejś magicznej mocy, jaka moc by to była?
    Przepraszam, za bluźnierstwo, ale... Napierdalanie tęczą radości z palca!
    8 ▬ Masz już jakieś plany na przyszłość?
    Myślę, że choć uczę się na technika fryzjerstwa, to za cholerę nie chce być w tym zawodzie.
    9 ▬ Ulubiona piosenka?
    Mam jazdę na: https://www.youtube.com/watch?v=MYSVMgRr6pw
    10 ▬ Co najbardziej cenisz sobie u innych ludzi?
    Szczerość, to tak najbardziej. Lubię szczerych ludzi, bo sama taką jestem.
    11 ▬ Na co zwracasz uwagę, gdy wchodzisz na bloga?
    Mam zboczenie na punkcie przeglądania szablonów na różnych blogach!

    Jestem trochę niewyspana, więc jeśli coś tam niezrozumiale bełkotałam to proszę przyjąć moje najszczersze przeprosiny :D

    OdpowiedzUsuń