piątek, 29 sierpnia 2014

Liebster Award. 3 ( 4 nominacje)

Dziękuję za nominację od Layls :)

Na czym polega Liebster Award? Od nominującego dostajemy zestaw 11 pytań, na które opowiadamy w poście. Nominujemy kolejne 11 osób i wymyślamy 11 pytań, na które wymienione osoby mają odpowiedzieć.

No to do dzieła!

  1. Jaka jest Twoja, własna definicja szczęścia?
Oj i już na pierwszym pytaniu poległam. Myślę, że czuję się szczęśliwa gdy coś mi się uda, gdy się sprawdzę. Staram się we wszystko włożyć całą siebie, jeśli mój projekt uznany zostaje za dobry... ja jestem szczęśliwa, bo starałam się oddać wszystko co czuję, widzę, słyszę. Wydaje mi się, że szczęście jest wszędzie. Otacza nas i próbuje dostać się do naszego życia w najdrobniejszych szczegółach. Czy nie cieszymy się jak dostaniemy prezent, o którym zawsze marzyliśmy? I to jak! Szczęście to taki mały skubaniec, który wchodzi do naszego życia, a my musimy go strzec wszystkimi siłami, aby za szybko nie odszedł. :)
2. Twoje, najskrytsze marzenie ?
Już kiedyś pisałam, że moim największym marzeniem jest wydanie książki.
3. Ulubiony smak soku ?
Jabłko i mięta ogrodowa... mmm <3
4. Jaką księżniczką Disneya chciałabyś być ?
Oczywiście, że Bellą! :D Można powiedzieć, że to ona zaraziła mnie swoją obsesją na punkcie książek :D zawsze chciałam mieć taką samą biblioteczkę jaką dostała od Bestii :C
5. Pomyśl, wyobraź sobie, że możesz zabrać ze sobą jeden flakonik eliksiru. Który to byłby ? Amortencja, Veritaserum, Felix Felicis czy Eliksir Wielosokowy ?
Chyba wzięłabym Felix Felicis. Czasami szczęściu trzeba dopomóc. :) jednak na pewno schowałabym ją na wyjątkową okazję.
 6. Skąd wziął się Twój pseudonim na bloggerze ?
Fascynuję się elficką kulturą i pewnego dnia zastanawiałam się jak moje imię brzmiałoby w języku elfów- Onnawen inaczej Natalia.
7. Ulubiona piosenka, która doprowadzi Cię do łez ?
Ojej jest ich wiele. Jednak aktualnie jest to  Lucy Rose - Be Alright.
8. Szczęśliwa liczba, bądź dzień ?
Mam swoją szczęśliwą liczbę: 7 :P
9. Osoba, która sprawia, że uśmiechasz się do życia ?
Moja przyjaciółka- Areth <3
10. Kim chciałbyś być, gdybyś mogła wybrać jedną, historyczną postać ?
Historycznych? Hmm.. nie wiem dokładnie, ale chciałabym być jakąś damą z wysokiego rodu w okresie średniowiecza, albo kobietą rycerzem... o tak! To by było coś :)
11. Jak wyglądają Twoje wymarzone oświadczyny ?
Właściwie nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Na pewno dużym zaskoczeniem byłoby podarowanie mi książki, w której byłby pierścionek... na pewno nie zapomniałabym tego nigdy i połączyłabym swoją obsesję z osobą, którą kocham.

Bardzo dziękuję za nominację od Antyarktyka

1. Z jakim zwierzęciem się najbardziej utożsamiasz?
Chyba z wężem. Potrafię być spokojna, jednak gdy mnie ktoś rozzłości to potrafię syknąć i to ostro. 
2. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz na całym świecie, co by to było?
Zabójcze pytanie. Jedną jedyną rzecz? Jest wiele do zmienienia, ale żeby to zmienić trzeba zacząć od osób, które mogą sprawić, aby życie było lepsze. Proponowałabym wejście w świat polityki osób młodszych ze świeżym umysłem i wieloma pomysłami na lepsze życie. 
 3. Jakiej cechy charakteru najbardziej nie lubisz u innych?
Brak organizacji. 
4. Na planie jakiego filmu chciałabyś się znaleźć?
Aktualnie na planie Hobbita. Chciałabym grać jakąś seksowną elfkę, w której na zabój zakocha się Legolas :P
5. Kawa czy herbata?
Lubię i to i to. Jednak jeśli mam wybrać to herbata... najlepiej ZIELONA <3
6. Wolałabyś mieszkać w miejscu, gdzie jest zawsze śnieg, czy tam, gdzie zawsze jest upał?
Po środku? Nie lubię jak jest mróz, ani nie lubię jak jest upalnie. Odnośnie pogody jestem zawsze wybredna. Jeśli jest ciepło to chce żeby było zimno, a jeśli jest zimno to chce żeby było ciepło. Ogólnie często narzekam. 
7. Najbardziej romantyczne miejsce na ziemi to..?
Uuu. Znowu nie wiem co napisać. Żyję w świecie fantasy, więc jeśli można to uznać za odpowiedź to oranżeria... taka jak w Darach Anioła :)
8. Czy jest coś nietypowego co zawsze zabierasz w podróż?
Mam swoją torbę, w której zazwyczaj jest piórnik, książka i trzy może cztery zeszyty, w których piszę. Taki mały zestaw pisarza- jak to moja mama nazywa. 
9. Jaki jest twój ulubiony kraj?
Dużo zwiedziłam, jednak zawsze po jakimś czasie tęskni się za domem. Mam mnóstwo krajów, które oczarowały mnie swoim pięknem, kuchnią albo kulturą, jednak żadne z nich nie równa się z Polską. To mój dom i nigdy go nie zostawię. 
10. Co jest lepsze, wierna na zawsze przyjaciółka, czy wierny na zawsze chłopak?
Uważam, że ważne jest i to i to. Każdy lubi być kochanym i każdy lubi mieć przyjaciół. Prawdziwa przyjaźń się nie kończy i z każdym dniem staje się silniejsza, a miłość? Miłość to inna bajka. To uczucie, które również w nas rozrasta, lecz to ona napełnia nasz brzuch motylkami, a myśli tą jedyną osobą. Miłość i przyjaźń nie jest na chwilę. Staram się, aby były na dłużej. Najlepiej na zawsze :)
11. Jaką stronę internetową odwiedzasz najczęściej? 
Facebook i blogger :) 

Dziękuję za nominację od Chosen One

A oto moje odpowiedzi:

1. Twój ulubiony temat pisania?
Zdecydowanie fantasy. Jestem zafascynowana tym tematem i ogólnie lubię sama tworzyć świat, w którym moi bohaterowie żyją.
2.Jak lubisz spędzać czas wolny?
Na pisaniu, czytaniu lub oglądaniu seriali :)
3.Ile najdłużej potrafisz pisać opowiadania, notki  itp.?
Zależy od weny. Jeśli jestem nią wypełniona mogę przesiedzieć przy komputerze ( lub zeszycie) kilkanaście godziny i nie czuć potrzeby robienia czegoś innego. Natomiast jeśli jestem wypompowana z pomysłów... ciężko przesiedzieć mi nad pracą nawet 15 minut.
4. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Zainteresowałam się tematyką Dramione, na pewnym blogu, dzięki któremu zaczęłam pisać. ( Adres niestety został usunięty, więc go nie podam ;c ) Ogólnie, gdy czytałam tamtego bloga, chciałam pisać równie dobrze jak jego autorka i mieć tak wspaniałe pomysły jak ona. I wtedy naszło mnie pytanie" Czemu by nie spróbować?" I tak właśnie zaczęłam swoją pracę na bloggerze i nie żałuję. Pisanie wciągnęło mnie bezgranicznie i zmieniło moje życie- na lepsze :D
5. Największe marzenie?
Wydanie książki.
6. Ulubiony pisarz?
Trudne pytanie, ale chyba wybiorę George R.R. Martina. Pisarz, który pokazał mi zupełnie inny świat oraz charaktery tak różne od siebie, a jednak wszystkie wspaniałe. Pokazał mi śmierć głównych bohaterów oraz ich momenty radości. A ja przeżywałam z nimi te wszystkie emocję... co było piękne. Uważam, że jest on najlepszym pisarzem, a zaraz po nim nasza królowa.
7.Ulubiona książka?
Moich adoptowanych dzieci jest mnóstwo i boję się, że zaraz nie będę miała ich gdzie trzymać w pokoju. Jednak tak jak każda matka, nie umiem zdecydować, które z nich jest mi bardziej bliskie. Są od siebie różne pod każdym względem i każde z nich uwielbiam, bo przenoszą mnie w świat fantasy.
8. Ulubiona postać z książki ( wytłumacz dlaczego)?
Arya Stark. Córka lorda Winterfel, której przyszłość rysowała się prosto: miała wyjść za jakiegoś szlachcica i dać mu potomka. Jednak ta dziewczyna nie chciała być damą, tylko chciała walczyć. Jej przyjacielem był miecz, który był przedłużeniem jej ramienia. Podziwiam ją za odwagę i że pomimo tak młodego wieku, zwalczyła wiele przeszkód, które los stawiał jej na drodze.
9. Ile godzin dziennie przebywasz w internecie?
W roku szkolnym mniej, ponieważ większą część mojego dnia śpię, albo jestem w szkole.
10. Jakie są twoje ulubione blogi?
Są to blogi, które czytam i komentuję. Jeśli nie podoba mi się dana historia... nie czytam jej na siłę.
11.Jak spędziłaś wakacje? 
Byłam na obozie młodzieżowym- zwiedzaliśmy Europę( Francja, Hiszpania, Włochy). A pod koniec wyjechałam na niespodziewane wakacje z rodzicami do Chorwacji.

Dziękuję za nominację od Potterhead :*

1. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham różnych rodzajów muzyki. Cokolwiek wpadnie mi w ucho, mogę uznać za fajne. Aktualnie gustuję w piosenkach All time down. 
2. Gdybyś miała stworzyć siebie od zera, jakbyś się wykreowała?
Jeśli miałabym się stworzyć od nowa, chciałabym mieć jakąś niezwykłą moc. 
3. Co/Kogo zabierasz na bezludną wyspę? (3 rzeczy/osoby + wyjaśnienia, dlaczego to/te)
Zabiorę Areth <3 która uszyje nam ubrania z liści oraz będzie polowała za pomocą łuku. Sonię, która mnie uspokoi i kiedy wpadnę w panikę, wytłumaczy mi wszystko i pomoże + ugotuje  coś pysznego. A 3 to będzie rzecz... zapalniczka z niekończącym się gazem. Oj  tak przyda się :) 
4. Gdzie kończą się wszelkie granice Twojej tolerancji?
Ogólnie jestem tolerancyjna,  lecz gdy czasami robi się  "niesmaczne" to nie potrafię tego tolerować.
5. Najgorsza przeczytana książka?
Każda książka jest dobra. Jeśli nawet mi się nie podoba, to będę szukać jakiegoś elementu, który mi się spodoba. Pisarz długo pracował nad swoim dziełem i nie byłoby miło, gdyby usłyszał od kogoś, że była beznadziejna. 
6. Z czym kojarzysz sobie słowo ,,noc''?
Ze snem lub rozmyślaniem. 
7. Wolisz dawać czy dostawać?
Lubię dostawać prezenty, jednak uwielbiam również obdarowywać- a konkretniej lubię oglądać reakcję osoby, której dałam prezent. 
8. Jakie jest Twoje wymarzone (ale nieistniejące) miejsce?
Hogwart.
9. Czy są osoby, które przyprawiają Cię o mordercze zapędy?
Jest ich kilka. 
10. Boisz się czegoś tak bardzo, że popadasz w panikę?
Pająki są złe, ale nie wpadam przez nie w panikę :P
11. Wyobraź sobie, że znikają wszyscy, których kochasz. Co robisz?
Próbuję dowiedzieć się co się z nimi stało oraz poszukuję ich.


A teraz kogo nominuję:
1.  http://tajemnicadarkhigh.blogspot.com/ -








http://draco-and-diana.blogspot.com - pani Malfoy
11.  http://podwochstronachmocy.blogspot.com - ALTERIA FELICE

Pytania:

1. Czy wierzysz w przeznaczenie?
2. Masz jakiś swój rytuał przed zaczęciem pisania?
3. Jaki gatunek książek lubisz czytać najbardziej?
4. Masz jakiś pomysł na  przyszłość? 
5. Jaki był twój wymarzony zawód, gdy byłaś dzieckiem?
6. Jakie jest twoje ulubione miejsce w domu i dlaczego?
7. Ulubiona pora roku?
8. W jakie zwierze chciałabyś się zmieniać? 
9. Gdyby była taka możliwość i mogłabyś pojawić się w jednej ze swoich ulubionych książek, jaka by to była?
10. Ulubiony kolor?
11. Jaką cechę charakteru lubisz u innych?


Na koniec jeszcze krótka notka ode mnie. We sierpniu pewnie nie pojawi się już żadna nowa notka... zostały jeszcze DWA DNI. I znowu szkoła. Nie wiem jak będzie od września z dodawaniem rozdziałów. Zobaczymy jaki będzie natłok szkolnych  obowiązków i ile będę miała czasu. Niestety, muszę dojeżdżać do szkoły, więc jednak godzinę na dojazd i powrót muszę odjąć z planu. Jakoś damy radę :) Na wrzesień mam przewidzianą miniaturkę, która pojawi się na początku oraz 10 rozdział, a może nawet 11 jeśli pozwoli mi na to czas. 
Chce podziękować Wam jeszcze raz za nominację. Niezmiernie się cieszę, że ktoś docenia moją pracę.




15 komentarzy:

  1. Na które pytania mamy my odpowiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są pytania :) Musiałam dodać wersję bez nich. Nie zauważyłam.

      Usuń
  2. kobieta-rycerz? może Joanna D'Arc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie mam lekką obsesję na punkcie Gry o Tron, więc moją idolką jest Arya :D Ale Joanna też by wpasowała się w moje gusta.

      Usuń
  3. Dziękuję :)))
    Jak najszybciej dodam :D
    Można nominować Ciebie? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za nominację. odpowiem na nią w komentarzu, co mam nadzieję ci nie przeszkadza :)
    1. Nie do końca. Moim zdaniem mamy wpływ na to, co z nami będzie, choćby minimalny.
    2. Czytam fragment tego, co napisałam wcześniej, żeby się lepiej wczuć.
    3. Fantastykę, z dodatkiem romantyzmu.
    4. Skończyć studia, znaleźć pracę, założyć rodzinę, wydać książkę.
    5. Strażak.
    6. Mój pokój. Lubię tu przesiadywać w moim psem. Mamy w nim ciszę, spokój i nie obchodzi nas reszta świat.
    7. Lato.
    8. Lwica.
    9. Zdecydowanie Harry Potter.
    10. Czarny.
    11. Nie wiem, ja raczej biorę pod uwagę całokształt, ponieważ poszczególne cech u jednej osoby mogą mnie denerwować, a u drugiej nie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie biorę udziału w nominacjach, mam tę informację zamieszoną na lewej kolumnie bloga... Ale dziękuję za wyróżnienie i cieszę się, że podoba Ci się mój blog. Jeżeli chcesz ze mnie "wyciągnąć" coś to zapraszam to wymiany maili i rozmowy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację, już na nią odpowiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku dziękuję Ci ! <33 Mam takie ciekawe pytania więc jak najszybciej odpowiem, ale pewni jakoś w środku września :(. Czekam na Twoją notkę :* Teraz każdy ma mało czasu xD...
    Dziękuję jeszcze raz !! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest nowy rozdział :) - www.draco-and-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na kolejny rozdział :) http://alex2708.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Twój blog został nominowany do Liebster Blog Award, więcej szczegółów u mnie na blogu :))))

    OdpowiedzUsuń