piątek, 1 sierpnia 2014

Versatile Blogger Award





Dziękuję bardzo za nominację do Versatile Blogger Award od Nela B :) 
Regulamin wygląda następująco: 
--> należy podziękować nominującemu bloggerów,
 --> pokazać nagrodę Versatile Blogger Award na swoim blogu,
 --> ujawnić 7 faktów o sobie
 --> nominować 7 (lub więcej) blogów do owej nagrody
--> poinformować autorów nominowanych blogów
 
Fakty o mnie: 
  1.  Jestem typem samotnika, jednak uwielbiam spędzać czas z moimi przyjaciółmi.
  2. Mam obsesje ma punkcie kupna książek. Jestem bibliofilem :) W mojej kolekcji najstarszą książką jest Piekło Dantego z 1877 i Nad Niemnem z 1956.
  3. Ostatnio wciągnęłam się strasznie w Grę o Tron :) Dzień bez nadrobienia odcinka jest dniem straconym.
  4. Marzę żeby kiedyś wydać książkę. Mam  już nawet dwa pomysły na nie, jednak potrzebuję również czasu oraz cierpliwości do pisania. Jak na razie biorę udział w kilku konkursach, aby sprawdzić swoje zdolności :D
  5. Uwielbiam bajki Disney'a. Wszystkie piosenki umiem na pamięć :D Gdy byłam w Disneylandzie popłakałam się na pardzie. Oczywiście nie obyło się bez flirtów ze strony kapitana Haka, który zabrał mi okulary przeciwsłonecznie. A inni piraci mnie straszyli... chyba to znak, że może książka pójdzie w kierunku korsarzy? 
  6. Moim ulubionym kolorem jest czarny.
  7. I tak mi się wydaje, że lunatykuję ;O Ale kto to tam wie... jeszcze nikt mnie nie przyłapał jak chodziłam po domu. Mam nadzieję, że tylko kiedyś nie zabiję się schodząc po schodach xD
 
Próbowałam napisać coś ciekawego o mnie, mam nadzieję, że was nie zawiodłam :P 
Okej... no to kogo nominuję:
 
  1. Zacznę od Katarzyna Pisze za oryginalne pomysły oraz pasję, którą przelewa w swoje pracę. 
  2. Miedziana Sowa za również oryginalny pomysł i ciekawą fabułę, która z każdym rozdziałem staje się coraz to ciekawsza. 
  3. Lycheey Lora za historię, która wybije się ponad wszystko, za fabułę i pomysły, które są epickie! :) 
  4. Layls za oryginale przestawienie historii Draco i Hermiony, gdy są już starsi :) Na prawdę podziwiam te jej wszystkie szczegółowe opisy! Dziewczyna ma wielki talent.
  5. Eveneth Black za historię o Lucy, która na nowo poznaje tajniki magii :) Wciągające i ciekawe dialogi oraz trzymająca w napięciu fabuła! Następnie za nowy blog o Hermionie, która trafiła do Slytherinu... będzie na pewno ciekawie :) 
  6. Arisuyo Chan za tajemniczą oraz wspaniałą historię o Dramione, która już od początku zapowiadała się obiecująco. 
  7. I na koniec osoba, przez którą zaczęłam swoją przygodę z blogiem. Jej historię sprawiły, że i ja chciałam napisać historię o takiej miłości. Dziękuję L. Charlotte
  • to chyba na tyle w tej notce ;) Jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację! Informację na temat rozdziału będą zmieniane w Proroku Codziennym. Więc jeśli może na niego czekacie to tam możecie dowiedzieć się, kiedy będzie dodany. Oczywiście zachęcam do komentowania. Nie wymagam dużo... uszanujcie pracę autora, bo jednak wiele godzin poświęcamy na to, aby napisać rozdziały :) A każdy komentarz dodatkowo motywuje do dalszej pracy. No i tyle... Dziękuję Wam, że jesteście ze mną i do napisania ;*



10 komentarzy:

  1. dziękuję bardzo za nominację :) postaram się odpowiedzieć na nią przy okazji następnego rozdziału, także do-poczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację .-. Też oglądam Grę o Tron! Jeju, nie wiem na jakim jesteś odcinku, więc bez spoilerów, ale kocham Jona Snow <3 i czasami nawet Królobójce, i Brana, i Jaqena, i ... dobra koniec! xD
    pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w 2 sezonie 5 odcinek... i niestety nadal przeżywam śmierć Drogo :C

      Usuń
  3. Interesujące odpowiedzi ;))
    O rany, też uwielbiam bajki Disney'a ;)

    Zasłużyłaś sobie kochana ! <33
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow !
    Dziękuję !
    Mimo, że nie biorę udziału w nominacjach, to w Twojej z przyjemnością wezmę.
    Layls

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, hej przepraszam za spam ale może wejdziesz?? :P http://nie-ma-czegos-takiego-jak-dobro-i-zlo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa notka :) → draco-and-diana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowy rozdział ---> http://black-redstart.blogspot.com/
    Croy

    OdpowiedzUsuń