poniedziałek, 30 czerwca 2014

Libster award 2. ( Dwie nominacje)


Dziękuję za nominację od Altaria Felice

1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
 - Jest to już mój drugi blog i myślę, że założyłam go , dlatego, że uwielbiam pisać. Dodatkowo , gdy na pierwszym blogu czytałam komentarze, które mnie wspierały, które pokazały mi jak dobrze pisać, poprawiały mi moje błędy... chybaby mi tego brakowało. Mój blog jest cząstką mnie, w końcu wylewam w niego swoje uczucia :)


2.Piosenka, która oddaje nastrój Twojego bloga?
 - Blog powstał przez tą piosenkę , więc na pewno ona oddaje jego charakter.


3. Czy zamierzasz kiedyś przestać blogować?
-Pewnie tak jak , każdy mam czasami chęć przestać. Chce się poddać , bo nie mam weny, pomysłu, lecz zawsze jakoś się z tego wygrzebuję. Czy zamierzam porzucić blogger'a? To już jest trudniejsze pytanie. Chciałabym , kiedyś zająć się pisarstwem na poważnie. Pisać książki, opowiadania, wierszę. Pewnie wtedy będę musiała zrezygnować z blogów, lecz osoby , które mnie teraz czytają , będą mogły przeczytać inne dzieła :)

4. Dlaczego akurat historia o tym, a nie inna?
- Harry Potter to moja pasja, zainteresowanie, małe uzależnienie, bez którego nie mogę normalne funkcjonować. Właśnie dlatego taka tematyka, a czemu Dramione? Czuje, że ta para może pokazać nam dużo. Dwa przeciwne charaktery , które pokazują, że miłość czasami nie jest cukierkowa... jest inna.


5. Ulubione książki? Dlaczego?
 -Harry Potter to moje dzieciństwo, wspomnienia, życie aktualne i na pewno wiążę się również z moją przyszłością. Czytam na prawdę dużo i tak jak teraz nie umiem napisać tutaj wszystkich historii bo musiało by mi to zająć mnóstwo miejsca. Każde jest dla mnie ważne i wprowadza do mojego życia...coś co daje mu nowy napęd.


6. Ulubiona postać?
- Za trudne pytanie. Każda postać jest inna. Ma cechy , którymi się charakteryzuje. Jest... jedyna w swoim rodzaju. Na prawdę nie potrafię wybrać.


7. Twój największy sukces blogowy?
-Cieszę się , że już niedługo będę miała 10 tysięcy wyświetleń na tym blogu, a jesteśmy dopiero na 8 rozdziale :) To motywuje do dalszej pracy.


8.Książka, która najbardziej Cię zawiodła (i dlaczego)?
-Nie ma takiej, każda zostawia po sobie pewien niedosyt , lecz nigdy mnie nie czuję się zawiedziona.

9. Do czego masz słabość w opowiadaniach/książkach?
-Do szczęśliwych zakończeń. Nie mogę żyć, gdy coś się źle kończy. Chodzę z kacem moralnym , czuję się jakbym miała niedosyt, depresję po książce. To jest złe... a trwa nawet miesiącami!


10. Jakie jest twoje marzenie?
-Największym marzeniem jest to, że chciałabym kiedyś wydać książkę. Mam już dwa pomysły i powoli zabieram się za ich realizację. Mam nadzieję, że uda mi się to spełnić. Byłabym wtedy  najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi :D 


11. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
- Byłam kiedyś uzależniona od piosenki ( podałam ją w 2 pytaniu). Dodawała mi weny oraz w jakiś dziwny sposób sprawiała, że Draco i Hermiona zmienili się w mojej głowię. Dlatego ta historia jest bardziej o ich uczuciach. O tym co skrywają w głębi siebie... Mój blog nosi nazwę Another love, nie tylko dlatego, że taki jest tytuł tej piosenki, lecz również dlatego, że uważam, że ich miłość jest inna. Dziwna i piękna na swój sposób :)

Dziękuję za nominację od Lecheey Lora :)

 1. Do jakiego domu w  Hogwarcie myślisz, że został/a byś przydzielony/a ? Uzasadnij proszę.
-Wydaje mi się, że Tiara wybrałaby dla mnie Slytherin. Mój charakterek chyba przeważy nad wszystkim innym.


2. Dlaczego zdecydowałeś się pisać bloga?
-Jest to moja odskocznia od rzeczywistości. Mogę tu przelać wszystkie swoje emocję , co powoduje , że zostawiam tutaj cząstkę siebie, bez której nie mogłabym żyć. 

3. Powietrze, ziemia, czy woda? Gdzie najlepiej?
-Jako dziecko uwielbiałam jeździć nad wodę. Morze, jezioro , kałuża w ogórku. Zawsze czułam, że woda jest moim żywiołem. 

4. Twoja motywacja do pisania, a także do innych rzeczy?
-Czasami wystarczy " Natalia weź się w końcu do roboty , rusz te swoje cztery litery i napisz coś bo się marnujesz"... a czasami słuchanie smutnych piosenek ( piszę też przy nich, jakoś lubię ten klimat) , dobry film, książka , przyjaciółka , która poda mi pomysł lub będzie narzekać, gdzie kolejny rozdział :D 

5. Burza, deszcz, słońce ...chmury czy wiatr?
-Słońce jednak z powiewami wiatru. Ciepło, ale nie gorąco. Chyba najlepsze rozwiązanie. 

6. W jakiej książce lub historii chciał/a byś się znaleźć?
- Każda, którą czytam ma swój świat i muszę stwierdzić, że chciałabym być w każdej z nich. Zupełnie inna historia, wydarzenia itd. sprawiają, że trudno wybrać. 

7. Coś co odróżnia cię od innych?
-Czasami bujam w obłokach... rozmyślam nad nowym rozdziałem, pomysłem, fabułą do książki. Kompletnie wtedy nie zwracam uwagi na otaczający mnie świat. Kiedyś tak odleciałam na grillu u babci , a kiedy pomysł wleciał mi do głowy , krzyknęłam "Już mam! To będzie na prawdę wspaniałe!". Oczywiście potem musiałam , każdemu tłumaczyć jak funkcjonuje blog oraz inne takie rzeczy. Skomplikowane internety. 
 8.  Gdzie idziesz jak chcesz być sam?
-Mieszkam na wsi , z dala od miejskiego hałasu. Jeśli chce pobyć sama wystarczy, że wyjdę na pole albo na balkon. Siadam na huśtawce , rokoszując się chwilą. To też jest moim sposobem na wenę. Uwierzcie, gdy nikt wam nie przeszkadza, facebook jest w pokoju i nie możecie się zalogować... wtedy cały świat jest nie ważny i myślicie. Wpadacie na mnóstwo pomysłów :) Polecam! 

9. Czym dla ciebie jest zapach i jaki lubisz najbardziej?
-Lubię jak pachnie herbata :) Najlepiej zielona. Tak, tak jestem od niej uzależniona. Trochę... tylko trochę. 

10.  Kolor który cię określa?
-Uwielbiam czarny. Myślę, że jest on taką tajemnicą. Nikt nie wie co może skrywać i to jest najlepsze. Lubię być tajemnicza :) 

11. Coś co zawsze pomaga cie przezwyciężyć strach.
-Kilka głębokich wdechów, mocny kopniak od przyjaciółki i kilka słów wsparcia.


Nominuję; 

1.Miedziana Sowa
2.Sofi
3.PinkLady /Queen B
4. Lycheey Lora
5.Nela
6. L. Charlotte


Pytania: 





1. Od kiedy piszesz blogi? 
2. Jak i dlaczego zaczęłaś swoją przygodę z pisarstwem? 
3. Co Cię motywuję? 
4. W jakim kierunku zamierzasz się kształcić? 
5. Spotkasz swojego fana, który proszę Cię o pomoc ze swoim blogiem. Jak reagujesz?
6. Do którego z domów w Hogwarcie chciałabyś należeć i dlaczego? 
7. Ulubiona część HP? ( książka i film)
8. Dlaczego Twój blog nosi taki tytuł?
9. Co starasz się przekazać czytelnikom swoim opowiadaniem?
10. Jakie jest Twoje największe marzenie?
11. Masz jakiś sposób, aby na bloga przychodziło więcej czytelników? 

  •  To chyba na tyle czarodzieje. Teraz krótka notka ode mnie. Pewnie i tak jej nikt nie przeczyta , ale jest na pewno ważna. Chodzi o to, że w środę wyjeżdżam( tak jak pisałam pod rozdziałem ) , nie będzie mnie około 2 tygodni. Mam nadzieję, że znajdę tam czas, aby cokolwiek  napisać, ale jeśli nie... musicie być cierpliwi co do następnego rozdziału. Przykro mi. Jak wiecie rozpoczęły się wakacje, więc rozdziały NA PEWNO nie będą pojawiać się regularnie. Mam dużo wyjazdów, zadań i nie wiem jak będzie z wciśnięciem do tego opowiadania. Będę próbować, lecz nic nie obiecuję. Słowami zakończenia... życzę Wam wszystkim jeszcze raz udanych wakacji , wypocznijcie i wracajcie z dużą ilością weny! <3 

12 komentarzy:

  1. Dzięki to będzie już druga nominacja! A czy ty czasami nie przeczytałaś kiedyś mojego komentarza, że cię nominowałam? :P
    Hihi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam nie zauważyć. Przepraszam <3

      Usuń
    2. nie szkodzi...tylko przypominam :D ! <3

      Usuń
    3. Odpowiedziałam na Twoje pytania w tym poście :) Dziękuję za nominację ;*

      Usuń
  2. Piękne odpowiedzi.
    Ja też chciałabym kiedyś wydać książkę ;)
    Pozdrawiam i czekam na NN <3
    /Altaria. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wyjazdu :) pisz spokojnie, yeraz odpoczywaj nadrobisz później :D
    pozdrawiam i życzę miłych wakacji ;)
    J.M.M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ! :3 No i milego wyjazdu. Obys odpoczela :) Pozdrawiam
    P.J.M

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i miłego wyjazdu :D
    http://takie-tam-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację <33
    Trochę za późno, ale mimo to miłego wypoczynku. Jestem bardzo niecierpliwa co do kolejnego rozdziału <3
    Gratuluję i pozdrawiam ;)
    co-serce-pokocha-dramione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy rozdział :)
    dramione-teatr-uczuc.blogspot.com
    Layls

    OdpowiedzUsuń